zwembad - Reisverslag uit Béziers, Frankrijk van fietstochtbegur - WaarBenJij.nu zwembad - Reisverslag uit Béziers, Frankrijk van fietstochtbegur - WaarBenJij.nu

zwembad

Blijf op de hoogte en volg

29 Juni 2016 | Frankrijk, Béziers

Als het 35 graden is en de zon schijnt recht op je petje, dan is er niets fijner dan een B&B te boeken met riant zwembad en bij aankomst het allerkoudste biertje van de wereld te drinken. Dan maakt de maat van het bed even niet uit.

Een paar uur later, en nog steeds snikheet, wel. Een bed van 120 cm is dan gewoon te smal voor 2 volwassenen. Weinig aan te veranderen helaas en Jeroen wil niet in bad slapen.

In Bezier is weinig te beleven. Een beetje verlopen stadje. Ik kan dan ook niets verzinnen dat ik met jullie wil delen. Morgen weer vroeg ons bed uit omdat het in de ochtend lekker fietsen is. In de middag is het eigenlijk te warm. Ik zweet liters vocht maar mijn shirt wordt niet nat. Mijn shirt stinkt overigens wel aan het einde van de dag. Maar dat is verder ook niet echt interessant.
Celine nog bedankt voor de tip heb zijn banden een beetje leeg laten lopen en nu komt Herbert toch moeilijker naar boven (gelukkig heeft hij het nog niet door)



  • 29 Juni 2016 - 22:49

    Dronken Droppie:

    Haha, te grappig jullie. Begur here i come

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Béziers

Najaar 2015 hebben Herbert Schoutens en ik (Jeroen Matti)besoten een uitdaging aan te gaan in de vorm van een fietsvakanktie. Eerst dachten we aan Zuidfrankrijk maar toen bleek dat Yvonne (Herberts vrouw) in juli in Begur (Catalonie) zou verblijven hebben we besloten het parcours om te gooien en deze ca 1700 kilometer fietstocht te gaan maken. Herbert heeft in het verleden al flinke fietstochten gemaakt maar ik heb de laatste jaren nauwelijks gefietst en een geschikte fiets had ik er ook niet voor. Veel gelezen op het internet en een aantal fietsen leveranciers langs geweest en uiteindelijk hebben we beiden een prachtige Santos fiets mer Rolofnaaf gekocht . Eind maart zijn deze prachtige fietsen geleverd en zijn we volop in training gegaan. 11 juni Starten we vanuit Rotterdam en hopen ca 20 dagen later in Begur aan te komen.

Actief sinds 30 Mei 2016
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 6493

Voorgaande reizen:

30 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: